اطلاعیه شماره 2

مجموعة تولیدی جوشغون، فعالیت خود را از سال 1359 در زمینة صنایع روشنائی داخلی و محوطه ای و صنعتی و بیمارستانی(چراغ­های بالای تخت بیمار و نگاتیوسکوپ و چراغ­های فتوتراپی و…) آغاز نموده و در استمرار فعالیت خود به منظور پاسخگویی به نیازهای مراکز درمانی-آموزشی، در سال 1385 با تاسیس شرکت اقماری جوشغون­ نور، به صورت تخصصی وارد عرصة تولید تجهیزات بیمارستانی شده و به طراحی و تولید نسلی جدید از کنسول­های بیمارستانی پرداخت، که در مدل­های متنوع نسبت به نیاز مراکز درمانی-آموزشی، عرضه می­شود.
در همین راستا همسو با سیاست­های بومی­ سازی صنایع وارداتی و هم­زمان با تحریم و امتناع شرکت­های اروپایی از فروش و تحویل مواد و قطعات پروژه­ های در دست اجرا، شرکت اقدام به طراحی و ساخت آتلت گازهای طبی نمود. آتلت فشاری مدل شمس شرکت جوشغون نور تمام فلزی است، که عدم استفاده از قطعات پلاستیکی در ساختار آن سبب افزایش عمر مفید و ایمنی بیشتر دستگاه شده است.
هم­ اکنون مفتخریم که تولیدات تجهیزات پزشکی این شرکت شامل انواع کنسول بالای تخت بیمار و آتلت گازهای طبی، از اداره کل نظارت وارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی کشور، گواهی تطابق با استانداردهای روز دنیا و استانداردهای ملی ایران را دریافت نموده است؛ که به معنی تولید ایمن این رده از تولیدات تجهیزات پزشکی این شرکت است. قابل ذکر است این شرکت هم­ اکنون در وب سایت اداره کل تجهیزات پزشکی به آدرس اینترنتی: www.imed.ir نمایه می­شود.
مورخ   94/12/5

اطلاعاتاطلاعیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *