چراغ خطی نوری
کد محصول : 137
نصب به صورت توکار
نصب چراغ خطی توکار در سقف های کاذب امکان پذیر است. بدین منظور در سقف کاذب، باکس یا شیارهایی متناسب با ابعاد چراغ ایجاد می نمایند و سپس چراغ در داخل آن نصب می شود. این چراغ ها در دیوارهایی که از این شرایط برخوردار باشند، نیز قابل نصب هستند.پس از نصب، فریم چراغ دیده نمی شود و اگر مراحل نصب به درستی صورت پذیرفته باشد، سطح نور و محل نصب یکی خواهد شد و بیرون زدگی در سقف یا دیوار دیده نخواهد شد. استفاده از این چراغ برای نورپردازی، دست طراحان را باز خواهد گذاشت؛ چرا که به آنان اجازه می دهد از انواع لاین های نوری مستقیم، منحنی و کروی متناسب با قوس های فضا و چیدمان دکوراسیون بهره بگیرند.
به طور مثال، در مراکز تجاری و فروشگاه ها استفاده از نور خطی در سقف که امتداد آن از روی دیوار می گذرد و طرح L شکل را بوجود می آورد، به زیبایی بصری و جلب توجه مشتریان کمک زیادی خواهد کرد. چنانچه محل مورد نظر از لحاظ نصب چراغ خطی به صورت توکار شرایط لازم را داشته باشد، در انواع محیط های اداری، تجاری و مسکونی می توان این چراغ ها را نصب نمود.
ارائه با طول بیش از 1 متر یا توان متفاوت از 30 وات به صورت سفارشی.
روشنایی داخلی را به دو بخش روشنایی عمومی و روشنایی موضعی(قسمت‌هایی که نیاز به نور بیشتری دارند) می‌توان تقسیم‌بندی نمود.
چراغ خط نوری، چراغی با کیفیت ساخت مطلوب و با در نظر داشتن اصل صرفه‌جویی که از شاخصه های اساسی روشنایی است و با داشتن دیفیوزر خاص  مانع  ایجاد خیره گی می شود،بازده نوری بالاتر، شار نوری بیشتر، طول عمر و دوام بالا، مصرف پایین انرژی و ارائه نور یکدست و یکنواخت به محیط از مزیت های چراغ های خطی نسبت به سیستم های سنتی روشنایی محسوب می شود.
کد محصولتوان (وات)شار نوری (لومن)دمای رنگدرجه حفاظتطول
137 013030004500441m
137 023030004500441m
137 033030004500441m

روشنایی داخلیمحصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *